5
(358 оцінок)
4
(5 оцінок)
3
(5 оцінок)
2
(10 оцінок)
1
(95 оцінок)
4.1
473 відгука
Дякую лікарю Софії Іллівні за професіоналізм, гарні слова підтримки, чудову атмосферу, всі дуже доброзичливі
Мене не попередили про всі можливі маніпуляції з моїм тілом, і тим більше не сказали що буде загальний наркоз, говорили тільки про спінальний. Я НЕ ЗНАЛА ЩО КОЛИ БУДУ БЕЗ СВІДОМОСТІ ХТОСЬ ЛІЗТИМЕ В МОЇ ТРУСИ. Тим більше не була попереджена про ймовірність встановлення сечового катетера. У зв'язку з чим в мене дуже погіршився мій психічний стан. І я ШКОДУЮ ЩО ПОГОДИЛАСЬ НА ЦЮ ОПЕРАЦІЮ.
Лікар Оксана Анаталіївна, дуже приємна людина, відповіла на всі запитання)
Дякую лікарю Шевченко Наталії Олексіївні, що вилікувала мені виразку шлунку та бактерію хелікобактер пілорі, що призвела до цієї виразки. А також за те, що дала якісну пораду як можно без шкоди для шлунку вирішити проблему з головними болями.
Проходила лікування у лікаря Заіка Лариси Петрівни, оскільки мала проблему з випадінням волосся, зникла густота. На першому прийомі лікар дослідила стан волосся і призначила ліки та засоби для догляду відповідно до моєї ситуації. Водночас, я приходиила до неї на процедуру плазмоліфтинг, і вже після перших кількох процедур, з'явився результат. З'явилась шапочка з нового волосся, і поступово відростає.Також завдяки призначеним препаратам вдвічі підвищили рівень феритину. На даний момент курс плазмоліфтингу пройдено, продовжую приймати ліки та чекати повного відростання. Для повного результату виконую вказівки лікаря. Відмічу уважне ставлення, прагнення до результату, любов до своєї роботи. Рекомендую лікаря Заіку Ларису Петрівну, оскільки залишилась задоволена результатом.
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Заїки Лариси Петрівни. Для нас важливо знати, що наш спеціаліст допоміг Вам вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу і будемо раді вітати на профілактичних візитах. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Пані Світлана просто ФЕЯ!
Я готова пів країни до неї їхати.
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Лариса Петрівна дуже добра людина, все пояснила швидко і доступно 🤝
Рекомендую!!
Доброго дня, Марино. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Заїки Лариси Петрівни. Щиро вдячні за рекомендації. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Найгірший лікарський досвід у житті! Шарлатан у білому халаті – Заїка Лариса Петрівна
Тікайте від цього «лікаря» як від вогню! Візит до Лариси Петрівни Заїки – це не просто викинуті на вітер гроші, це колосальний стрес, приниження і повне знищення віри в медицину.
З першої ж хвилини стало ясно, що я – не пацієнт, а прикра перешкода, яка відриває її від більш важливих справ. Замість того щоб вникнути в проблему (червоні плями на тілі), мені була запропонована універсальна схема відмивання: «зішкріб, платно, 240 гривень». Наївно вважаючи, що за цим послідує хоч якась експертиза, я погодився. Це була помилка.
Вся «консультація» зводилася до переказу першої сторінки видачі Google. Нічого нового, ніякої діагностики, тільки два можливих діагнози «наосліп». Тепер я в жаху від того, що довірив цій горе-фахівчині свій аналіз. Я побоююся, що в результатах може бути груба помилка, викликана або її недбалістю, або навмисним шкідництвом, щоб я продовжував ходити по колу і платити. Буду перездавати в нормальній, людській клініці, де лікарі не розводять на гроші.
Але справжній цирк почався далі. Розуміючи, що мене просто хочуть заманити на повторний, абсолютно безглуздий прийом за 600 гривень, я попросив вирішити питання цивілізовано: продиктувати призначення по телефону після готовності аналізу. І тут маска «доброго лікаря» впала, оголивши справжнє обличчя озлобленої, цинічної стерви.
Відповідь про «заборонено давати номер» – це вершина лицемірства. Лікарі, яким нема чого приховувати і які дійсно переживають за пацієнтів, завжди знаходять спосіб зв'язку. А ця мерзота дивилася на мене таким поглядом, сповненим чистої, неприкритої ненависті, ніби я попросив у неї нирку, а не елементарну людську послугу.
У спробі заощадити свої гроші і нерви, я поставив абсолютно логічне запитання: «Які мазі будуть призначені при тому чи іншому діагнозі, щоб мені не платити за ваш п'ятихвилинний повторний візит?». І це просте питання довело її до сказу. З якимось садистським задоволенням і крижаним презирством на обличчі та в голосі вона почала перераховувати назви. Це була не порада лікаря, це було приниження.
Заїка Лариса Петрівна – це не лікар. Це бездушна машина, яка працює строго за протоколом викачування грошей. У її убогому протоколі немає місця співчуттю, бажанню допомогти або простій людській участі. Вона ставиться до пацієнтів як до двоногих гаманців, і будь-яка спроба проявити ініціативу або заощадити викликає у неї напад невмотивованої агресії.
Цей візит залишив після себе важкий осад. Я не тільки не отримав допомоги, але й зазнав морального приниження.
Адміністрації клініки! У мене до вас серйозне питання: ви дійсно хочете, щоб обличчям вашого закладу був такий відвертий ворог пацієнтів? Ця людина завдає непоправної шкоди репутації всього закладу. Наполегливо рекомендую провести службову перевірку і поставити питання про звільнення цього шарлатана.
Люди! Бережіть свої гроші, нерви і, найголовніше, здоров'я. Не повторюйте моєї помилки. Оминайте десятою дорогою цього «фахівця». Ви не отримаєте ні допомоги, ні поваги. Тільки марну трату грошей і зіпсований настрій на тиждень вперед.
Доброго дня, Валентин. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Шкодуємо, що у Вас склалося таке враження. Зазначаємо, що під час первинної консультації лікар проводить профільний огляд, збір даних анамнезу життя та хвороби, визначає наявність об'єктивних клінічних даних на користь того чи іншого патологічного стану, встановлює попередній діагноз та надає відповідні рекомендації щодо подальшої тактики лікувально-діагностичних дій. Рекомендовані додаткові лабораторні дослідження мають свою діагностичну цінність як такі, що використовуються з метою диференційної діагностики та підтвердження або виключення певних змін у стані здоров'я пацієнта. За підсумком прийому пацієнт отримує консультативне заключення, де вказана рекомендована дата повторного прийому за результатами обстежень. Клініка офіційно надає платні медичні послуги згідно встановленого прайсу. Як правило, пацієнти свідомо обирають користуватись або ні платними медичними послугами на свій розсуд. Завжди готові допомогти і очікуємо на повторному візиті, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою quality.control@onclinic.ua або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відмінний лікар, все пояснив і розповів
Доброго дня, Яно. Дякуємо за позитивний відгук. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарю Катерині Сергіївна за професіоналізм та увагу до всіх деталей. Все чітко та по ділу, немає зайвих призначень, вилікувала синусит достатньо швидко, вже після першого етапу лікування стан полегшився та було видно результат. Впевнена, що тепер,при потребі буду звертатись лише до неї, в майбутньому хочу вирівнювати перетинку, тож також планую звернутись саме до цього лікаря.
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Барабаш Катерини Сергіївни. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
За моє життя було два кесарів розтину, лапороскопія матки, пупочна грижа, діастаз все це дуже спотворило мій живіт!
Отож я звернулася до Он клінік за допомогою !
Я проходила операцію абдомінопластики у хірурга Лісицина Руслана Григоровича й хочу поділитися своїм досвідом.
Лікар виявився надзвичайно уважним, чуйним та професійним. Ще до операції Руслан Григорович усе детально пояснив, відповів на всі мої запитання, що дуже заспокоїло та дало впевненість у правильності мого вибору.
Операція пройшла дуже добре, без ускладнень. Лікар справжній ювілір, все виправив від попередніх операцій зробивши мій живіт дуже гарним. Також хочу відзначити чуйний і турботливий персонал, який оточував турботою та підтримкою протягом усього періоду перебування.
На сьогоднішній день я дуже задоволена результатом — усе навіть краще, ніж очікувала. З упевненістю можу сказати, що рекомендую Руслана Григоровича як висококваліфікованого фахівця, якому можна довірити своє здоров’я та красу.
Доброго дня, Юліє. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашої клініки та фахівця. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала. Ми раді, що Ваші очікування від звернення було виправдано та Ви залишилися задоволені результатом лікування. Вдячні за Вашу високу оцінку професійного рівня нашого лікаря. Запрошуємо завітати до клініки на профілактичні візити. Наша команда фахівців завжди готова надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Адреса: Харків, вул. Молочна, 48
ОН Клінік Харків Левада
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 8:00 - 17:00, Нд: 8:30 - 14:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама