5
(1070 оцінок)
4
(16 оцінок)
3
(13 оцінок)
2
(37 оцінок)
1
(237 оцінок)
4.2
1373 відгука
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою quality.control@onclinic.ua або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікував свищ у Кочеровського О.І. Нормальний лікар, все по суті. Операція пройшла успішно. Сподобалося, що дали детальну інструкцію, що робити вдома, аби все загоїлося без проблем. Результатом задоволений.
Олександр
Харків,
10.12.2025
Велика подяка лікарю, Літвіновій Мар’яні Володимирівні. У доньки виявилися проблеми з щитоподібною залозою. Було професійно надано консультацію та назначене лікування. Мар'яна Володимирівна заспокоїла, бо я дуже хвилювалася. Щиро вдячна Вам!
Юлія
Харків,
07.12.2025
Доброго дня. Дякуємо. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувся з проблемою защемлення сідничного нерву до Лисаченко Ю.В. Лікарка провела гарну консультацію, розповіла причину мого захворювання та способи і методи його лікування. Назначила мені ефективний курс лікування де через незначний проміжок засу відчув покращення. Велике дякую!
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Нам приємно знати, що наш лікар Лисаченко Юлія Валентинівна допомогла Вам вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала та Ви залишилися задоволені результатом звернення. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відмінний спеціаліст, залишився дуже задоволеним після прийому. Також позитивні відгуки отримував і від друзів та колег. Тому мій висновок один - рекомендую
Доброго дня, Павле. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже професійний лікар, провів мені операцію дуже якісно, а потім довго супроводжував до повного одужання. Тепер якщо будуть якісь питання - тільки до нього. Рекомендую!
Доброго дня, Руслане. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже хвилювалася перед візитом, але Олександр Ігорович справжній професіонал. Операція пройшла швидко і абсолютно безболісно. Все чітко пояснив, підтримав. Окремо дякую асистентці - також дуже уважній і приємній. Рада, що звернулася саме сюди!
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за позитивний відгук на адресу наших фахівців. Нам приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу залишити відгук про лікаря Лебедєву Світлану Миколаївну.
Була позавчора на УЗД. Лікар з перших слів почала поводитися гордовито, зарозуміло і нахабно. Коли мене запитали, на що я скаржуся, я описала проблему, що болить живіт, була підозра на апендицит. Після цього вона почала заявляти мені фразами типу «А навіщо Ви прийшли на УЗД?», «А потрібно йти до лікаря, а не на УЗД завжди, коли захочеться», «А навіщо вибрали УЗД органів черевної порожнини і нирок?». Моя думка така, що лікар некомпетентний таке питати. Це платна клініка, я заплатила за два види послуг, яка різниця, на що я прийшла. Я могла прийти хоч все тіло обстежити. Якщо я плачу гроші за прийом, я повинна отримати якісне обслуговування.
Далі є зауваження з приводу дотиків. Я прийшла з гострим болем у животі, на кожен рух реакція організму болюча. Ця лікарка почала мене грубо смикати, притягувати на тапчані, грубо піднімати і опускати одяг. Можна було спокійно попросити, а не самовільно смикати, знаючи, що мені боляче рухатися.
Зрозумілих пояснень з приводу своїх органів я не почула, суцільні заумні фрази, поняття. На мої прохання пояснити, що це означає, відповідала фуркаючи і з явним невдоволенням. Розумію, що всі ми люди і у всіх може бути поганий день, поганий настрій, кінець дня, втома, але якщо ти вважаєш себе професіоналом - будь ласкавий, викладайся повністю, тим більше в приватній клініці.
В цілому прийомом залишилася незадоволена. Хамське ставлення, мінімум доступних зрозумілих пояснень, смикання, невдоволення, непотрібні, некоректні і неприємні дотики. Відповідь на головне питання, яке мене турбувало з приводу чи є якісь ознаки, що це може бути підозра на апендицит - я не почула. А це ж дуже серйозно! Раптом, не дай Бог, що. Вона не промацала, не сказала, так чи ні, відправила до гастроентеролога і нефролога, порадила звернутися до швидкої, щоб не брати на себе відповідальність. Читала відгуки, що це не перший негативний відгук про неї, на жаль, не було можливості вибирати, тому що потрібно було терміново потрапити на УЗД, сподівалася, що мені пощастить і все буде нормально. На жаль, дива не сталося.
Добрий день, Єлизавето. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Хочемо зазначити, що в компетенції лікаря сонолога проводити тільки діагностичне дослідження і надати пацієнту протокол заключення. В кожному протоколі сонологічної діагностики зазначається до спеціаліста якого профілю рекомендовано пацієту звертатись у подальшому. Профільний огляд пацієнта, визначення клінічного діагнозу і подальшої лікувально-діагностичної тактики - компетенція виключно лікуючого лікаря. Завжди готові допомогти, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар, який розуміє і допомагає. 2 роки боролася з псоріазом, інші лікарі виписували те, що взагалі не працювало. Потрапила до Вікторії Юріївни на прийом у жовтні і ось всі симптоми майже зникли. Всім рекомендую. Вона дуже добре вирішує проблему і виписує діючі препарати не за всі гроші світу. Лікар, який працює на результат, а не для галочки.
Доброго дня, Інно. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого фахівця. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Мангушевої Вікторії Юріївни. Для нас важливо знати, що наш фахівець допоміг Вам вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час. Щиро вдячні за рекомендації. Завжди раді вітати та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прийшов здівчиною аби її підтримати морально. Їй треба було до гінеколога та лора. Прийшли вчасно на прийом але на рецепції сказали, що треба почекати, бо бо одна з пацієнток запізнилася. Поки чекали одного прийому у геніколога, то у лора спливав час прийому. На нашу пропозицію піти вчасно до лора, а геніколог нехай почекає, моїй дівчині відповіли, що лор прийме між людьми. Виходить, що із-за запізнення однієї людини, моя дівчина запізнилася до іншого лікаря (лора) на п'ятдесят хв . Прийом був спланований на другу половину дня, а вранці подзвонили з клінники з проханням не запізнюватися до лора, і прийти по можливості вчасно... Нам би теж якось потрібно по власними справам і т.п... якийсь сюреалізм. Тим паче, що консультація лікаря і допомога не безкоштовні.
Я, (хлопець) у свою чергу, був у уролога на прийомі. Лікар фаховий на мій погляд. Призначення лікування допомогло, і стало відчутно краще після прийому ліків. Прізвища нажаль не пам'ятаю.
P.S. у дівчини моєї є зауваження стосовно прийому у геніколога, що 30 хв. на прийом дуже мало, позаяк потрібні різні процедури і обстеження, які виходять за тридцятихвилинний час відвідування. Лікар часто не встигає відповісти на всі питання, і поцікавитися усією інформацією з якою приходить пацієнтка.
Оцінка: не добре; Не погано! Просто.
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за вибір нашої клініки та висловлену думку. Наша команда фахівців постійно працює над забезпеченням комфорту та якості сервісу для пацієнтів на всіх етапах надання медичних послуг. Ми цінуємо кожного нашого пацієнта та завжди намагаємося йти назустріч, увесь персонал максимально орієнтований на оперативне розв'язання будь-яких питань, пов'язаних з обслуговуванням в нашій клініці. Зазначаємо, що зворотний зв'язок по ситуації пацієнт отримав особисто у телефонному режимі. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою quality.control@onclinic.ua або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Адреса: Харків, пр. Героїв Харкова, 257
ОН Клінік Харків Палац Спорту
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 19:00, Сб: 8:00 - 17:00, Нд: 9:00 - 14:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама