5
(38 оцінок)
4
(1 оцінка)
3
(1 оцінка)
2
(0 оцінок)
1
(15 оцінок)
3.9
55 відгуків
Була на консультації у невролога, лікар дуже уважна , чуйга, все сподтбалось !
Все дуже гарно ! Обстеження проведено кваліфікованим спеціалістом Базалєєва А.М.
Лікар непрофесійна, не змогла правильно прочитати результати ЕНМГ. Незважаючи на точні скарги та наявні дослідження, виписала нерелевантні обстеження (МРТ трьох різних зон та безліч аналізів). Навіть близько не наблизилася до правильного діагнозу, припустивши проблеми з центральною нервовою системою, натомість за одним лише зовнішнім виглядом заявила про «дефіцит вітаміну D».
Фахівець іншої клініки, тільки глянувши на вже наявні дослідження, відразу зрозумів, у чому проблема — утиск малогомілкового нерва. Не раджу звертатися тим, хто підозрює проблему в периферичній нервовій системі: лікар у цій галузі некомпетентна.
Доброго дня. Дякуємо за вибір клініки і діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Лікар має вищу категорію і великий клінічний досвід за своєю спеціалізацією. Зазначаємо, що лікар на первинному прийомі проводить профільний огляд і на підставі об'єктивних клінічних даних рекомендує пацієнту подальшу тактику згідно встановленого попереднього діагнозу. За необхідності може бути призначена симптоматична терапія. Після отримання результатів всіх призначених дообстежень лікар має можливість встановити кінцевий діагноз і призначити етіотропне лікування. Більш детальна інформація Вам надана телефоном. Зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день.
Я вже кілька років є пацієнтом вашої клініки і регулярно звертаюся до різних фахівців — гінеколога, ЛОРа, офтальмолога, а також проходила операцію у хірурга Лісіцина. Я також багато років спостерігаюся у Сироткіної Ольги Євгенівни і завжди була дуже задоволена якістю допомоги та ставленням лікарів.
Але, на жаль, вперше зіткнулася з настільки неприємним досвідом на прийомі у вашого невролога.
Мало того, що лікар не змогла допомогти мені у вирішенні моєї проблеми, крім як направити на аналізи, — найбільше мене вразило ставлення і манера спілкування.
Коли я намагалася пояснити свої скарги, лікар постійно перебивала мене з посмішкою, виправляла медичними термінами, хоча я — пацієнт, я не повинна знати професійну термінологію. Замість того щоб вислухати, вона проявляла явну пасивну агресію.
Також було неприємно, що при наявності у мене медичної карти у вашій же клініці, де є всі мої аналізи і діагнози, лікар не спромоглася відкрити карту, а почала розпитувати мене і з іронією виправляти, що я «неправильно» щось називаю.
Хочу підкреслити: я не чіпляюся. За багато років відвідування різних фахівців у вашій клініці у мене завжди були тільки позитивні враження. Але в даному випадку сама поведінка і ставлення до пацієнта були настільки непрофесійними і неприємними, що я вважала за потрібне повідомити про це.
Сподіваюся, що ви візьмете до уваги мій відгук.
Доброго дня, Анно. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів, завдяки чому ми можемо покращувати якість обслуговування. Наш пріоритет - це якісний сервіс, кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання послуг. Безумовно, повага, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом є важливим для досягнення успіху у лікуванні. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт під час візиту. Зазначаємо, якщо у пацієнта не виникло контакту та порозуміння з лікарем, то завжди є можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Ми раді, що надана Вам у телефонному режимі інформація є для Вас прийнятною. Чекаємо на черговому візиті до клініки. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сироткіна Ольга Євгенівна дуже гарний лікар. Професійно відноситься до лікування, яке надає швидкі результати. Дуже рада, що попала саме до неї. Дякую.
Доброго дня, Ангеліно. Дякуємо за позитивний відгук. Для нас важливо знати, що Ви високо цінуєте професійний рівень нашого лікаря Сироткіної Ольги Євгенівни та залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Найкращий невропатолог у якого доводилося лікуватися. Дякую за вашу роботу. З великою повагою.
Доброго дня, Антоне. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою quality.control@onclinic.ua або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Пишу відгук про роботу рецепції Онклінік на Ярослава Мудрого, Харків, тому що це вже ні в які ворота... тому що спочатку так вчинили зі мною, а сьогодні з дружиною. Мабуть, цій клініці клієнти вже не потрібні, зажерлися, інакше не скажеш! Суть питання (пишу про дружину) - записалася на прийом до лікаря через онлайн-сервіс dok.ua 4.09 на 13.30, отримала підтвердження, приїхала до призначеного часу. Але на рецепції щось десь подивилися і відмовили в прийомі, тому що за їхніми даними, бачите, вона була записана не на 13.30, а... ..увага...до 13.10! А подзвонити клієнту і сказати про перенесення часу руки відсохнуть? Або не царська це справа, дзвонити клієнтам і попереджати про перенесення часу не зрозуміло ким і не зрозуміло з яких причин. Але навіть не стикування за часом всього на 20 хвилин - привід відмовити в прийомі лікаря! Пів дня і 100 км дороги від дому до клініки і назад коту під хвіст. І все це через співробітників рецепції, яким в цій клініці все до лампочки! Раніше це була одна з найкращих клінік Харкова, зараз - повна темрява! Нікому не раджу! А керівництву клініки настійно раджу провести роботу з персоналом, інакше всіх клієнтів розгубите!
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Ми проводимо предметний розбір по кожному зверненню безпосередньо з пацієнтом клініки, яким Ви не є в даній ситуації. Наразі нами було надано предметний зворотній зв'язок особисто пацієнту в телефонному режимі. Просимо Вас уникати необгрунтованих публічних звинувачень на адресу персоналу клініки. Про дату та час запису пацієнт отримує повідомлення, що було і в данному випадку. Пацієнт підвердила отримання провідомлення. Час зафіксований коректно і фізично не міг бути іншим відповідно до інтервалу прийомів в графіку лікаря. Завжди готові допомогти в разі необхідності, зичимо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую Богові за чудового лікаря — Сироткіну Ольгу Євгенівну.
Людяне ставлення, адекватне та ефективне лікування, грамотне призначення аналізів.
Я порекомендував її своїй родичці, і хочу сказати, що вона також залишилася задоволена професіоналізмом цього лікаря.
Доброго дня, Миколо. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Сироткіної Ольги Євгенівни. Для нас важливо знати, що Ви цінуєте високий професійний рівень нашого фахівця. Щиро вдячні за рекомендації. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Постійно звертаюся до вас як я, так і мій батько і дружина. Всім задоволений.
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Завжди раді вітати й готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був вже не один раз в клініці і завжди отримував тільки позитивні емоції від роботи персоналу, порадували можливості провести практично всі дослідження і призначити правильний курс лікування. Сам медичний центр чистий і акуратний, приємний персонал, який заслужено отримує свою заробітну плату.
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Наш пріоритет - це якісний сервіс, кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку, ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Некомпетентні лікарі. Адміністратори хороші ввічливі дівчатка
Доброго дня, Анастасіє Русланівно. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Вам не сподобався прийом лікаря. Нами перевірено інформацію по візиту і зазначаємо, що об'єм лікувально-діагностичної тактики обгрунтований і повністю відповідає вимогам та об'єктивним клінічним даним на день огляду. Всі призначення носять рекомендований характер. При виникненні додаткових питань - можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Запишіться до невролога «ОН Клінік» в Україні
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а
ОН Клінік Харків Ярослава Мудрого
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 9:00 - 16:00, Нд: 9:00 - 13:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама