5
(2 оцінки)
4
(0 оцінок)
3
(0 оцінок)
2
(0 оцінок)
1
(2 оцінки)
3.0
4 відгука
Часто звертаюся, дуже чуйний спеціаліст! Хотілося б до холтерового моніторингу ще отримати додатково моніторинг тиску, так як часто проходжу це обстеження у Вас
Доброго дня, Маріє. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого фахівця. Ми цінуємо Вашу думку. Наш пріоритет - це якісна медична допомога. Клініка динамічно розвивається і постійно розширює спектр медичних амбулаторних послуг, в тому числі інструментальної та лабораторної діагностики. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою quality.control@onclinic.ua або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою quality.control@onclinic.ua або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволена клінікою On Clinic, дуже привітні адміністратори, все організовано, на який час записана, на такий і зайшла на консультацію, лікарі компетентні, позитивні, спілкуються з клієнтом. Рада, що обрала саме цю клініку, буду радити знайомим.
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Для нас важливий зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Наш пріоритет - це якісний сервіс та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік