5
(19 оцінок)
4
(1 оцінка)
3
(2 оцінки)
2
(3 оцінки)
1
(18 оцінок)
3.0
43 відгука
Робив рентгенографію стоп з навантаженням для оцінки ступеня плоскостпія, дуже швидко, якісно, все зробили. Майже одразу надали знімки і заключення в руки. Рекомендую.
Доброго дня, Алло. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишилася не задоволена ставленням до такої служби як ДСНС.
Чому знижка тільки ЗСУ????
Чому як пожежа ви їх потребуєте а нещасну знижку зробити немає можливості
Добрий день. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Хочемо зазначити, що ми однаково цінуємо і поважаємо працю будь-яких категорій професій. В сучасному сьогоденні всі важливі і всім працювати подекуди непросто - будь - то медики, працівники комунальних служб та інші. За бажанням також можна користуватись безкоштовними послугами, які передбачені законодавством за декларацією або в державних установах. Завжди готові допомогти у разі необхідности, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Ігорю. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
робила узд носа-попросила скинути на пошту рентген, так ось щоб його відкрити треба платити!
чому не попередили-я відіслала доктору-а він відкрити не може-щоб подивитися меню англійською і платне.
Сама теж не хочу в цьому розбиратися - але якби у них брати знімок = 100 грн., або на пошту - то вони промовчали, що меню англійською і платне, через картк. сист.
Доброго дня, Олено. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Комфорт для наших пацієнтів при зверненні до клініки - це одна із першочергових задач, тому перепрошуємо за незручність. Зазначаємо, що вся документація ведеться в електронному вигляді. Результати пацієнт отримує на електронні сервіси безкоштовно. Також можна переглядати особисту медичну документацію в кабінеті пацієнта на нашому сайті. Додаткові послуги сплачуються згідно прайсу у добровільному порядку. Сподіваємось на продовження співпраці з Вами, завжди будемо готові допомогти у разі необхідності, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Артеме. Дякуємо за вибір нашої клініки та відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою quality.control@onclinic.ua або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволена сервісом. Не хватає гачка в туалеті для сумки.
Доброго дня, Наталю. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Наш пріоритет - це комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую клініці, персоналу, все пройшло чудово! Сьогодні була на рентгені, процедура пройшла добре, результат адміністратори винесли швидко. Дуже чуйний персонал. Додатково хочу відмітити чистоту та зручне розташування клініки. Рекомендую ОН Клінік!
Доброго дня, Інно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Наш пріоритет - це якісний сервіс та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Ми цінуємо Вашу думку, щиро вдячні за рекомендації. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Записавшись на прийом до травматолога, Ви не можете пройти рентген в цей день, бо немає місця. Це як? Ви не повинні лишати за цією людиною місце???
Запропонували інший день, коли в тебе травма ноги? Серйозно? Я розчарована, не професійний підхід до запису пацієнта!!!
Доброго дня, Яно. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Зазначаємо, що всі послуги в нашій клініці надаються за попереднім записом, тому можливо запропонувати тільки найближче вільне вікно, при цьому пацієнт самостійно визначається підходять йому або ні запропоновані умови. Завжди готові допомогти в рамках спеціалізації клініки, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я дуже задоволена обслуговуванням, все зрозуміло, професійно та якісно. За десятибальною шкалою оцінюю обслуговування та сервіс в «ОН Клінік» в Україні на 10. Дякую!
Доброго дня, Альоно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Наш пріоритет - це комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Завжди раді вітати. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою quality.control@onclinic.ua або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік