5
(256 оцінок)
4
(5 оцінок)
3
(1 оцінка)
2
(6 оцінок)
1
(69 оцінок)
4.1
337 відгуків
Була на прийомі у гінеколога Буравель після УЗД. Дуже неприємно вражена. По-перше, введення інструменту було ДУЖЕ НЕОБЕРЕЖНЕ І БУЛО ДУЖЕ БОЛЯЧЕ!!! До того ж під час введення там у лікаря щось злетіло і був нестерпний біль((( По-друге, огляду на кріслі взагалі не було, тупо взяли ПАП-тест і на цьому все. Хоча оплачувала я і огляд, і пап-тест окремо. Після огляду цілий день і на наступний день дискомфорт, кров та болісне сечоспускання( Підозрюю, що сталася якась мікротравма. Я була в багатьох гінекологів і завжди прийом був комфортним, так був певний дискомфорт, але не нестерпний біль! Як людина лікар приємна.
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою quality.control@onclinic.ua або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Пані Світлана просто ФЕЯ!
Я готова пів країни до неї їхати.
Відмінний лікар, все пояснив і розповів
Доброго дня, Яно. Дякуємо за позитивний відгук. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прийшов здівчиною аби її підтримати морально. Їй треба було до гінеколога та лора. Прийшли вчасно на прийом але на рецепції сказали, що треба почекати, бо бо одна з пацієнток запізнилася. Поки чекали одного прийому у геніколога, то у лора спливав час прийому. На нашу пропозицію піти вчасно до лора, а геніколог нехай почекає, моїй дівчині відповіли, що лор прийме між людьми. Виходить, що із-за запізнення однієї людини, моя дівчина запізнилася до іншого лікаря (лора) на п'ятдесят хв . Прийом був спланований на другу половину дня, а вранці подзвонили з клінники з проханням не запізнюватися до лора, і прийти по можливості вчасно... Нам би теж якось потрібно по власними справам і т.п... якийсь сюреалізм. Тим паче, що консультація лікаря і допомога не безкоштовні.
Я, (хлопець) у свою чергу, був у уролога на прийомі. Лікар фаховий на мій погляд. Призначення лікування допомогло, і стало відчутно краще після прийому ліків. Прізвища нажаль не пам'ятаю.
P.S. у дівчини моєї є зауваження стосовно прийому у геніколога, що 30 хв. на прийом дуже мало, позаяк потрібні різні процедури і обстеження, які виходять за тридцятихвилинний час відвідування. Лікар часто не встигає відповісти на всі питання, і поцікавитися усією інформацією з якою приходить пацієнтка.
Оцінка: не добре; Не погано! Просто.
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за вибір нашої клініки та висловлену думку. Наша команда фахівців постійно працює над забезпеченням комфорту та якості сервісу для пацієнтів на всіх етапах надання медичних послуг. Ми цінуємо кожного нашого пацієнта та завжди намагаємося йти назустріч, увесь персонал максимально орієнтований на оперативне розв'язання будь-яких питань, пов'язаних з обслуговуванням в нашій клініці. Зазначаємо, що зворотний зв'язок по ситуації пацієнт отримав особисто у телефонному режимі. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на її прийомі, лікар не дуже розповідає і розжовує для пацієнта, більше зорієнтована на заповнення документації. При прийомі відповідала на всі питання які мене цікавили. У попередніх відгуках писали, що робе при огляді боляче, в мене такого не було.
Аналізи дійсно призначала які потрібні і я розумію чому. Буду лікуватися ще, подивимося
Доброго дня, Ольго. Щиро дякуємо за відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що Ви почувалися комфортно під час прийому та консультація лікаря була для Вас інформативною. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Делала лабиопластику у Соболь Светланы Григорьевны год назад. Прошло уже довольно много времени, чтоб я оценила, какую огромную глупость я сделала, решившись на эту процедуру. Соболь С.Г по сути ампутировала мне полностью малые половые губы до миллиметра. По сути, моё влагалище это как дыра в колодец ничем теперь не прекрытая. Более того, "доктор" умудрилась так отрезать, что когда зажило, ткани вокруг влагадища потянули за собой внутренние (уже слизистая) вывернув их немного наружу. Таким образом, эти ткани касаются белья и ср-в гигиены, доставляя мне неимоверные, ежедневные страдания. Кожа раздражается при трении о белье. Это просто ужас!!!! Влага внутри не задерживается теперь. Постоянная сухость. Зимой мёрзнет. Летом сохнет. Туда задевает ветер. Этот просто кошмар!!!! И все эти проблемы, я купила себе за свои же деньги! Я уже молчу, что выглядит это тоже плохо. Просто обрубок, неженственно и неестественно. Конечно, ни о каких последствиях доктор не предупреждала. Разметку перед обрезание не делала. Сколько отрезает не показала.
Пришла к "доктору" на прием, она даже не захотела глянуть, как выглядит теперь её творение. Сказала, что это у меня вагина какая-то нестандартная. Так может, надо было учесть мои особенности????
Попыталась пожаловаться руководству Onclinic, со мной не захотели разговаривать. Сказали писать жалобу. Обещают передать отделу "проверки качества" :) Буду писать конечно. Потом допишу, как на нее отреагировали.
P.S. Интересно, опубликуют ли мой отзыв...
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою quality.control@onclinic.ua або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікуюся у Буравель Богдани Олександрівни, це найкращий гінеколог, якого я тільки в житті бачила. До неї я жила практично в лікарнях, три операції з гінекології і тільки потрапивши до неї, відразу був поставлений діагноз і вилікувала мене за пару разів. Лікар від Бога! Цикл налагодила, кісти не ростуть, аналізи ідеальні, навіть правий яєчник, який не працював 20 років, став повністю робочим і функціональним. Дуже уважна і грамотна! Рекомендую 👍
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Буравель Богдани Олександрівни. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого фахівця Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, котра турбувала тривалий час. Будемо раді вітати на профілактичних візитах та завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Бажаємо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Кожним прийомом Вафа Мардановни залишаюся дуже задоволена. Дуже уважно вислуховує, оглядає, призначає необхідне лікування. Дуже вдячна за такого лікаря і його працю. Можу рекомендувати іншим пацієнтам.Йду на прийом і не боюся, що щось буде не так.Справжній професіонал своєї справи.❤️
Доброго дня, Ганно. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно знати, що Ви почуваєтеся комфортно під час візитів до лікаря та цінуєте високий професійний рівень нашого фахівця. Завжди раді вітати у клініці й готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу розповісти про лікаря-гінеколога Удовиченко Олену Олександрівну. Це був четвертий лікар, до якого я зверталась з проблемами по гінекології, до цього була і у відділенні патології матки у 602 мікрорайоні, і у Чорнобильській лікарні. Лікаря обирала навмання, за відгуками. Так обрала Олену Олександрівну. Прийом на високому професійному рівні, доброзичлива, доступно все пояснює, призначені аналізи тільки ті, що потрібні, ліки, які виписала лікар (до речі, недорогі) допомогли на 100%. На майбутнє планую користуватися послугами тільки цього лікаря. Рекомендую.
Доброго дня, Віто. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого фахівця. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Удовиченко Олени Олександрівни Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, котра турбувала тривалий час. Щиро вдячні за рекомендації. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Фролової Оксани це тихий ЖАХ, направлення на купу непотрібних аналізів, абсолютно неправильне призначення препаратів. Повне небажання надавати допомогу!!!
Доброго дня, Віталіно. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нами перевірено інформацію по прийому і підтверджуємо коректність запропонованої лікарем лікувально-діагностичної тактики. Ми керуємося вимогами протоколів та стандартів надання лікувально-діагностичної допомоги. Тому кожний встановлений діагноз має бути аргументованим та підтвердженим об'єктивними клінічними даними з урахуванням результатів додаткових досліджень. Рекомендовані додаткові лабораторні дослідження мають свою діагностичну цінність як такі, що використовуються з метою диференційної діагностики та підтвердження або виключення певних змін у стані здоров'я пацієнта. Коректні рекомендації зафіксовані у консультативному заключенні, яке пацієнт отримав на руки. У разі виникнення додаткових питань - ми залюбки допоможемо розібратись. Бажаємо Вам добра і міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік