5
(39 оцінок)
4
(3 оцінки)
3
(0 оцінок)
2
(2 оцінки)
1
(20 оцінок)
3.6
64 відгука
35 років ходила із проблемою геморою, соромилася піти до лікаря. Останні півроку було нестерпно сильне загострення, звернулася до доктора Анни Анатоліївни Руфанової. Мені було зроблено латексне лігування семи гемороїдальних вузлів. Лікар дуже делікатна, уважна, маніпуляції проводилися швидко та професійно. Трохи більше місяця зайняло лікування. Я дуже задоволена і вдячна за швидкий порятунок від величезної проблеми в моєму житті. Дуже рекомендую не терпіти, не зволікати з лікуванням, а йти і робити, у лікаря золоті ручки!
Доброго дня, Ларисо. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Руфанової Анни Анатоліївни. Для нас важливо знати, що наш фахівець допоміг Вам вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час. Будемо раді вітати на профілактичних візитах. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Антоніно. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар нічого не пояснив, зробив «послугу» переглянувши на МОЄ прохання виписки з лікарні та від інших фахівців
Витрачений час і гроші, нікому не рекомендую цього лікаря
Доброго дня, Софіє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Хочемо зазначити, що лікар визначає об'єм лікувально-діагностичної тактики на підставі об'єктивних клінічних даних і встановленого діагнозу на день прийому. Як правило, пацієнти звертаються до лікаря, щоб отримати його професійну думку. Кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з думкою лікаря, яка зафіксована у консультативному заключенні, яке пацієнт отримує на руки. Завжди готові допомогти, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою quality.control@onclinic.ua або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Якісне обслуговування.
Приємні враження від доктора.
Доброго дня, Ігорю. Щиро дякуємо за відгук. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікування допомогло, алергії на призачені препарати немає, все чудово!
Доброго дня, Ярославе. Дякуємо за позитивний відгук. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою quality.control@onclinic.ua або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою quality.control@onclinic.ua або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар взагалі сам нічого не сказав, мовчав весь прийом та щось клацав в компьютері, нічого не пояснив, все приходилось витягувати, як клещами, задавати купу питань, і все одно після візиту було зрозуміло, що нічого не зрозуміло! Після сдачі аналізів буду записуватись на прийом до більш молодого та прогресивного лікаря! не рекомендую витрачати кошти на цього лікаря, оскільки підходи як державній лікарні, що не допустимо в приватних клініках! за свої кошти я хочу отримувати якісну послугу!
Доброго дня. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Безумовно, для досягнення успіху у лікуванні, має виникнути довіра до лікаря. Право пацієнта погоджуватися або ні з рекомендаціями фахівця та вільно обирати лікаря. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт при спілкуванні зі спеціалістом. Зичимо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Найкращий лікар - уролог з усіх, кого я обійшла за 1,5 року
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за позитивний відгук. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудове обслуговування, привітливий персонал та професіональні лікарі
Доброго дня, Ігорю. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не задоволена візитом до уролога. Витрачений час і гроші.
Доброго дня, Аліно. Дякуємо за висловлену думку. Зазначаємо, що при навяності хронічної патології задача лікаря стабілізувати стан пацієнта і зменшити клінічні прояви. Досягнути бажаного результату можна лише виконуючи рекомендації лікаря в повному обсязі. Зазвичай, якщо пацієнт не виконує рекомендації, в тому числі і по додатковому обстеженню — у лікаря немає можливості впливати на подальший хід подій. Завжди готові допомогти, зичимо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік